dissabte, 21 de desembre del 2013

cols de Brussel.les amb bacó


Doncs a mi que no m'agraden gens les cols de Brussel.les he de reconeixer que aquestes m'han encantat. Per tant, recomano que les probeu perquè agafen un gustet molt bo i perden bastant aquell gust... aquell gust... no se, amarg?
És un acompanyament boníssim per la carn.

Ingredients:

cols de Brussel.les
bacó a daus
2 cullerades de mostassa antiga
2 cullerades de mel
sal
anous o avellanes o ametlles o... vaja fruits secs XD

Preparació:

Bullim les cols fins que estiguin practicament fetes. Llavors fregim el bacó sense oli, amb el seu propi greix. Hi afegim les cols i una miqueta d'oli. Llavors hi posem la mostassa i la mel i ho dorem tot. Finalement hi afegim unes quantes anous a trossets.

4 comentaris:

  1. La meva dona fa les cols de brussel·les al vapor, diu que queden molt més gustoses. Jo passo, no m'agraden gens, i suposo que amb la teva recepta tampoc :-(
    Si de cas, ja em menjaré el bacó!

    ResponElimina
  2. A mi me pasa lo mismo con lo del amargo pero esta receta me ha deducido, dijo que la pruebo, gracias!!

    ResponElimina