dimarts, 13 d’agost del 2013

galetes de pasta de full


Amb aquestes galetes ho peteu segur!!! No poden ser més fàcils. Les podeu fer fins i tot amb un nadó, en serio!
Són tan fàcils i bones que plorareu!!! De fet, mentre escric això jo estic plorant hahahaha.
Nomé´s us diré que el meu fill avui m'ha dit gràcies per fer-les... Ho veieu com fa plorar!!!

ingredients:

una làmina de pasta de full
fruits secs picats o laminats (el que més us agradi, ametlles, avellanes, pinyons)
sucre
canyella
la clara d'un ou

Preparació:

Suqueu la pasta de full amb la clara de l'ou lleugerament batuda. Poseu per sobre el sucre i la canyella, sigueu generosos amb el sucre. Per sobre hi posem el fruit sec que heu triat, en el meu cas avellanes picades.
Un cop fet això ho poseu al forn durant uns 20 minuts a 160 graus. El forn evidentment ha d'estar precalentat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada