dilluns, 5 d’agost del 2013

arròs amb llet


Aquesta recepta és per la gent que té màquina de pa i que com jo li ha acabat donant poc ús... Bé, jo fa temps que la tinc súper abandonada...
Doncs bé, és una recepta molt fàcil i el resultat és inmillorable, ho diu el meu fill!
I si no teniu màquina de pa doncs... ho sento perquè jo no se un altre recepta... #perdó #meaculpa

ingredients:

1 litre de llet sencera
175 grams d'arròs
la pell d'una llimona
1 branca de canyella
100 grams de sucre
50 grams de mantega
1 cullerada de canyella en pols

preparació:

Posem la llet amb la pell de la llimona i la branca de canyella al foc a bullir. Quan arranqui el bull la parem i la posem a la panificadora amb l'arròs. Posem el programa de fer mermelades, en el meu cas l'11.
Quan faltin 30 minuts pel final del programa obrim la panificadora i afegim la mantega, el sucre i la canyella en pols.
I... ja està!!! Fàcil, no?

2 comentaris:

  1. Amb Thermomix també és molt fàcil de fer i és la bomba :-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. jo com que no en tinc m'apanyo amb la panificadora... Ja m'agradaria tenir-ne... XD

      Elimina