divendres, 14 de novembre del 2014

dorayakis






Donc aquest va se rtot un repte! Després de veure un amic que n'havia fet vaig decidir probar-ho. Em feia coseta perquè resulta que la millor amiga del meu fill és japonesa i... clar, cuinavem tots junts. 
Després de suar vaig decidir fer-los hahahaha.

Ingredients:

2 ous grans
80gr de sucre
una cullerada de mel
1 cullereta de bicarbonat sòdic
130gr de farina si és de reposteria millor
50ml d'aigua

Preparació:

Batre els ous fins que estiguin espumosos. Li afegim el sucre i la mel, tornem a batre. 
En un bol desfem el bicarbonat amb l'aigua.
Ho afegim a la barreja i seguim remenant.
Afegim la farina tamitzada i poc a poc. Ho barregem tot.
Tapem la barreja amb film i la deixem reposar 30 minuts a temperatura ambient.
Posem una paella al foc i quan està calenta hi tirem una mica de massa. Quan veiem que fa com unes bombolles és el moment de girar-la. Per l'altre banda la deixem fer uns 20 segons.
Nosaltres els vam farcir de nocilla però també es pot fer de mermelada.
Al Japó els fan amb una massa de mongeta... jo no en tenia hahahaha

El resultat va ser molt bo! L'amiga del meu fill va dir que eren com els de la seva àvia!





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada