dimarts, 6 d’agost del 2013

pastís de pera i formatge


Aquest pastís ha tingut molt èxit a casa, sobretot amb les visites inesperades, tinc un altre verssió encara més fàcil que ja us explicaré quan en tingui foto hahahaha.
Doncs això que... és una triunfada!! I és super fàcil!!
Us recomano que si el feu amb els vostres fills tingueu doble de tot... El meu sempre es porta la meitat de coses a la boca mentra m'ajuda.

ingredients:

pasta de full
peres tallades a làmines
formatge de cabra
mel

preparació:

estirem la pasta de full i amb una forquilla li fem tot de foradets. Posem les làmines de pera de la manera més professional que sapiguem XD i per sobre hi posem el formatge de cabra esmicoladet .
Llavors ho posem al forn, que haurem precalentat, a 160 graus durant uns 15 minuts (aneu controlant que depèn molt del tipus de pera que feu servir).
Quan ho treieu del forn li heu de tirar la mel per damunt i... n'hi podeu tirar tanta com us vingui de gust!
jo a vegades li poso un polsim de canyella però és que jo en sóc adicte a la canyella...


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada