dijous, 8 d’agost del 2013

glaçons de princesa


Això ho vaig descobrir a pinterest i desde aquell dia que en sóc adicta!!! Fa que la meva aigua o el meu tè siguin súper especials... Vaja que em fa sentir com una princesa. Fins i tot oblido l'estona que he de passar per fer-los hahahah. Evidentment com que no sóc una princesa els he de fer jo...
Faig aquests i els de cafè pel cafè amb gel i... Ho peten!!!
Us dono les mides per una glaçonera.

ingredients:

aigua (la quantitat depèn de la vostra glaçonera)
una cullerada de sucre
el suc de 2 llimones
fulles de menta

preparació:

calentem l'aigua per poder desfer el sucre. Hi afegim el suc de la llimona i ho posem a la glaçonera. Llavors posem a cada forat una o dues fulles de menta. Ho posem a congelar i... Ja ho tenim!!! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada