dissabte, 28 de març del 2020

salmó amb llimona i avocat


A veure, amb el confinament s'ha d'aprofitar tot el que hi ha a la nevera i fer-ho durar.
Així que ahir em vaig inventar aquest salmó.
Si, és correcte, el meu avocat estava una mica passadet però no tiro res...
Així que evidentment amb un avocat verdi i preciós estarà encara més bo.
Us posaré les mides que vaig fer servir jo per fer 3 plats.

Ingredients:

2 llimones
cilantro
una cullerada de mel
gengibre ratllat
200gr d'arròs
3 talls de salmó
1 advocat
1 tomàquet verd
1 ceba petita

preparació:

Bullir l'arròs.
Preparar el suc de la llimona amb la mel, el cilantro picat i el gengibre ratllat.
Posar els talls de salmó salats amb una miqueta del suc de llimona al forn tapats amb paper de plata.
Preparar una amanida amb l'avocat, la ceba i el tomàquet. l'amanim amb una mica de la barreja del suc de llimona.
Quan l'arròs està bullit el colem. En una paella posem la resta de la barreja del suc de llimona amb un rajolí d'oli i sofregim l'arròs.
És hora de montar el plat.
Posem l'arròs al fons el salmó i per sobre l'amanit 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada