dissabte, 10 de maig del 2014

burritos de lluç




Com que estic a règim i no em vull aburrir, a més tinc la sort de fer un règim que em permet menjar de tot doncs... M'agrada inventar-me receptes basades en el que m'agrada i les adapto a la meva dieta. 
Aquesta és una d'elles, no té gens d'oli, és peix i verdura, li heposat formatge de règim (menys gust XD) però... el resultat ha sigut espectacular!!!


ingredients:

1 llimona
3 trossos de lluç congelat
1 tomàquet d'amanir
1 llauna de blat de moro
1 cogombre petit
1/2 ceba
fulles de menta
8 tortillas
formatge
sal

Preparació:

Posar el peix al forn amb una mica de sal, quan estigui fet el reservem. En un bol posem els altres ingredients tallats a daus (ceba, tomàquet i cogombre) hi afegim el blat de moro, el suc de la llimona i les fulles de menta talladetes. Hi afegim el peix esmicolat i ho salem. Fem una barreja de tot i anem omplint les tortillas. 
Posem els burritos en una safata, els cobrim amb el formatge i ho posem al forn a gratinar. Jo avui hi he posat una mica de cibulet picat per sobre hi ha quedat la mar de xulo XD

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada