dilluns, 26 de maig del 2014

braç de gitano i maduixes




Doncs com que va ser el meu aniversari i ens havien regalat una caixa gegant de maduixes... Vaig decidir fer aquest pastís pel dia del dinar de cel.lebració. Jo diria que va agradar molt (no en va quedar ni una engruna).
Us diré que em feia pànic i va ser molt fàcil!!!
Com que tinc el meu fill que estima amb passió la xocolata vam decidir fer unes piruletes per decorar. 
Va quedar una combinació genial, dolça, divertida i molt bona!

Ingredients:

3 ous
90gr de sucre
90gr de farina
mig sobre de llevat

400ml de nata per montar
sucre al gust per la nata
maduixes a dauets
sucre glaç
xocolata 

Preparació:

Preparem els ous amb el sucre fins que sigui una massa esponjosa. Hi anem afegint la farina barrejada amb el llevat i ho batim tot fins que sigui com una espuma. Posem la barreja a la safata del forn sobre un paper vegetal fent una capa fina.
Ho posem a 180 graus al forn durant 10 minuts.
Quan ho treiem ho posem sobre un drap humit i ho enrotllem. Ho deixem refredar.

Per altre banda momntem la nata i anem posant el sucre al nostre gust.
Extenem la nata sobre la massa, hi posem les maduixes i enrotllem!
Per sobre hi posem el sucre glaç i regalims de xocolata.

Nosaltres vam fer unes piruletes de xocolata i les vam clavar... La decoració a gust personal! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada