dimarts, 25 de novembre del 2014

pizza de poma i formatge



L'altre dia fent un cop d'ull a Instagram vaig veure una foto d'una pizza que em va agradar molt, semblava que fos de poma i formatge, com que no ho sabia però se'm va obrir la gana, vaig decidir fer inevnts i... va quedar de collons!

La foto no és gens bona, la gana va fer que no durés gaire al plat i... la foto la vaig fer a correr cuita però... això ens indica que va triomfar!


Ingredients:

Base de pizza, la que més us agradi. Jo ho vaig fer amb pasta de full.
Diferents formatges ratllats, jo vaig fer servir els que tenia a la nevera.
Poma tallada a làmines fines i sense cor.
Reducció de modena o mel.

Preparació:

Súper fàcil. Posem la base triada. Per sobre posem els formatges triats i finalment les làmines de poma tallades el més fines que podem, si teniu mandolina millor.
La posem al forn uns 15 minuts a 170 graus.
La treiem del foc i li posem un rajolí de modena o de mel.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada