dijous, 28 d’agost del 2014

barretes de plàtan



Val, això és un invent que vaig fer per no haver de tirar 4 plàtans que estaven super madurs. Com que a cas ano es tira res doncs... Vaig decidir fotre un invent, la veritat, ha quedat bonissim! Ha quedat com una espècie de barretes gelades que a ple agost senten d'allò més bé!

Ingredients:

4 plàtans madurs
10 galetes digestive
dos cullerades de mantega
una tauleta de xocolata, en el meu cas blanca, de postres

Preparació:

Moldre les galetes amb la mantega i fer una capa en un motlle. Jo vaig posar paper film a sota per poder desmotllar facilment. Un cop feta la capa al congelador.
Triturar els plàtans i posar la massa sobre les galetes. Psar-ho al congelador i esperar que es congeli.
Un cop congelat desfer la xocolata i posar-la al damunt.
Finalment ho congelem tot junt i... Bonissim!!!
Queda super dolç gràcies al sucre dels plàtans.
Per tallar-ho hem fet servir un ganivet de serra i hem tallat poquet a poquet perquè no es trenqués.

1 comentari: